11. tammikuuta 2009

Venus on loistanut taivaalla kirkkaana viime aikoina

Mulla heräsi yhtäkkiä vielä mielettömämpi hinku maailmalle kuin koskaan aikaisemmin! Tiedän, se yrittää pyrkiä ulos, mun täytyy tukahduttaa se (toistaiseksi).
((muttakun en vaan voi olla ajattelematta, että heti kun lukio on saatu päätökseen, mä lähden))
Kesätyöpaikkojen valinta alkaa ahdistamaan, pääposti, domcafé, kaupungin arvonta vaiko jotain ihan muuta?
En tiedä yhtään, ja tammikuu on jo puolivälissä.


Niin, ja maaliskuussa me muutetaan omakotitaloon, en oo koskaan asunut sellaisessa. Mitä tapahtuu keskustan äänille, autoille, humalaisille, naapureiden bilemusiikille, ne katoavat.
Mikään ei oo ikuista, muutos kutkuttaa kummalla tavalla.

Sofian maailma 225/607, 50&60- musiikki soi repeatilla.
Nyt täytyy lähteä ulos, mennään murun kanssa valokuvaamaan. Mulla onkin ollut sitä vähän ikävä!


Oikeastaan, tämä kuva tiivistää nyt hyvin mun fiilikset:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elämä on kenties lyhyt, mutta hymyyn menee vain sekunti aikaa. Samoin kuin kommentin jättämiseen.