14. kesäkuuta 2009

28!

Mua on jotenkin alkanut kyllästyttämään tää blogi, en tiedä mitä pitäisi tehdä. Kai se on sitten sitä että mä kirjoitan livejournaliin enemmän.

Voisin kertoa tänne onnentunteesta ja ihanista ystävistä, järvessä uimisesta, lukuisista hyttysenpuremista, siitä kun lauletaan semmareita autossa, siitä kun mulle sanottiin et oon luonnonlahjakkuus ampumisessa, strutseista jotka jammaili popedan tahtiin ja kesästä. Voisin kertoa siitä miten leivoin suklaakakkua, miten oon kaivannut murua ja miten odotan juhannusta ja riparille menoa. Voisin kertoa siitäkin miten ihanaa on valvoa aamuneljään asti, puhua keittiönpöydän ääressä ja heittää huonoja vitsejä("Miks tää on popcorn? Mä ainakin haluisin syödä indiecornia, tai alternativecornia!" "Aika kornia")

Voisin ja voisin mutta minä se vaan loruilen, niinkuin smg laulaa. Pian meillä on paljon ihanuuksia kylässä, Baileyn läksiäiset on tänään.
Sisko soitti äsken ja antoi puhelimen velipuolelleni:
- No moi, mitä kuuluu?
"Hyvää"
- Mitäs te ootte tehny siellä?
"Tuu tänne"
Apua, ihana.

Loppuun viel pari huonolaatusta kännykkäkuvaa Tampereenmatkasta. Ja nyt jatkamaan leipomista, adjöö!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 kommenttia:

  1. oi ihana toi vika farkkujuttu!

    VastaaPoista
  2. mistä tollasia otuksia löytyy!

    VastaaPoista
  3. meppen: ui kiitos, mustakin se on ihana!

    A: tollasia otuksia löytyy tampereen lähellä olevasta strutsifarmilta, ne oli tosi söpöjä! (metsäkauriita, strutseja, villisikoja etc etc)

    VastaaPoista
  4. urpo, hautusurakoitsija15/6/09 19:50

    nää kuvat on ihania, hieman kuuma toi tyttö lakritseilla. ja tekstikin ihana. lailanlöytäjä farkkutyttö olet.

    VastaaPoista
  5. urpo: toi tyttö noilla lakritseilla on kuumis/ihana/suloisuus/parhautta.
    purr.

    VastaaPoista
  6. jaska-pertti17/6/09 13:32

    niin ja blogin lopettamisesta. blogeilla on kuitenkin yleensä enwenmmän lukijoiya kun kommentoijia, että mieti vielä jooko !

    VastaaPoista

Elämä on kenties lyhyt, mutta hymyyn menee vain sekunti aikaa. Samoin kuin kommentin jättämiseen.