19. heinäkuuta 2010

Tämän päivän onnellisuusjutut:

1. Huoneen suursiivous on nyt ohi & tiedän missä mikin tavara oikeasti on. Löysin paljon hukuksissa olevia juttuja, kuten niitä vasemman jalan sukkia joita on aina ihmetellyt että minne ne katoavat. Tai mukauusia vaatteita, jotka pistivät mut ihmettelemään miksi jemmaan hyviä vaatteita sängyn alle oikeaan nurkkaan pölypallojen luo.
Mutta nyt, nyt täällä on täydellisen siistiä ja zeniä.

Ja se vaikuttaa heti mielialaan: mulla on nyt paljon tasaisempi, selkeämpi ja avarampi olo.

Photobucket

2. Siivouksen mukana löytynyt Nintendo DS:n laturi, joten nyt on nostalgioitu koirien, Harry Potterin, Pokemonien ja Spyron kanssa.

Photobucket

3. Materialistini sisälläni on tyydytetty: äippä lupasi, ja osti, mulle uuden koululaukun. Olen kuolaillut tätä jo jonkin aikaa, seuraavaksi väijyn kärppänä postilaatikkoa jotta näen milloin Hän saapuu


Photobucket
4. Olen pakottanut itseni kirjoittamaan päiväkirjaan säännöllisemmin kuin ennen, tekemään vatsa- ja selkälihaksia viisikymmentä joka ilta, venyttelemään ja opettelemaan jotain. Ne kaikki tuntuvat hyvältä, hyviä päätöksiä. Unirytmini on sekaisin & jalat täynnä muistoja nokkosista, mutta minun ei tarvitse hortoilla elämässä enää.

Lisäksi lähden seuraavaksi mummilaan, jossa aika pysähtyy ja on hyvä olla.

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elämä on kenties lyhyt, mutta hymyyn menee vain sekunti aikaa. Samoin kuin kommentin jättämiseen.