19. helmikuuta 2011

TJ NOLLA NYT ON HYVÄ OLLA

Penkkarit oli ja meni ja oli h-a-u-s-k-a-a. Ihanan vapauttavaa huutaa kurkku tyhjäksi, terveisiä kaikille niille klassikkolaisille, jotka olivat siinä meidän takana olevassa rekassa, teille oli hauskaa huutaa ELIITTILUKIO. Kiitos kaikille katselijoille, jotka vilkutitte tai kyselitte kuulumisiamme, sekä niille autoilijoille, jotka tööttäsivät ohimennessään. Hymyilyttivät! Teemamme oli siis lelulaatikko.

Photobucket

Ja minä olin Keksimonsteri, omnomnom.

Photobucket

Hauskaa on se, että kun muut kaverini pyörivät ympäripäissään joko abiristeilyllä tai wanhojenristeilyllä, minä heitin pallomeren palloja pikkuveljen päälle ja leikin vakoojaa käytävillä.

Photobucket

Pappa täytti vuosia (emmyö muista paljonko myö täytän muttei sillä kait nii väliä, pappa sanoi) ja lähdimme pienellä sukulaisporukalla juhlistamaan sitä laivalle.

Photobucket

Puhuin takeltelevaa ruotsia eräälle pikkupojalle, opetin pikkuveljen pelaamaan korttia ja Pokemon-peliä, nauroin paljon ja mietin sitä pientä poikaa, joka perjantaina töissä sanoi kaksi pehmolelua käsissään tämä on mun tyttöystävä ja tämä on mun poikaystävä ja me mennään kaikki yhdessä naimisiin. Hän lisäksi väitti, ettei tyttölohikäärmeitä ole olemassa. Liian monta pieni/pikku-sanaa.

Photobucket

Tämän (teinipeili <3<333231)kuvan hymyn haluaisin tartuttaa eräälle toiselle J.L:lle, sille, joka oli pupun ja minun kanssa istumassa perjantai-iltaa Bossaliinassa ja joka on aivan uskomattoman ihana tyttö. Muistakin se söpöläisyys!

Photobucket

3 kommenttia:

  1. toinen neiti J.L. ottaa hymyn vastaan !! tajusin eilen mitä teen nyt opiskeluille ja kaikelle (nyt luen kuukauden ihan supertäysillä ja pääsen matikkaa lukemaan papereilla. sitten on viiden kuukauden loma muahahahhaha tarvitsen töitä !!!).

    ja tänään olen 19 vuotias omg omg omg oon superaikuinen ku tein hienon päätöksenkin eilen uaaaa.

    ps oot söpöin

    VastaaPoista
  2. aaa, kuulosti superihanalta toi ''teille oli hauskaa huutaa ELIITTILUKIO''. oli fiilistä ilmassa kun abit riehu koulussa, niiden riehakkuus ja innostus jotenki tarttu muhun. :> muut vaan valitti et ne meluu ja mä vaan hymyilen itekseni.

    VastaaPoista
  3. jemina: kuulostaa ihan mahtavalta suunnitelmalta! mieti sitä kaikkea vapaa-ajan määrää, mitä tulee. oi olen kateellinen.

    omg oot aikuinen!!

    ps purrrrrh kiitos muru

    anonyymi: se oli superihanaa! meluaminen tuntui oikeutetulta, huutaa niin lujaa kuin jaksaa KAKSTOISTA VUOTTA JA TÄSSÄ ME OLLAAN. aika söpöä, että innostus tarttui suhun ja hymyilit itseksesi. :')

    VastaaPoista

Elämä on kenties lyhyt, mutta hymyyn menee vain sekunti aikaa. Samoin kuin kommentin jättämiseen.