4. toukokuuta 2009

Tajunnanvirtaa Tiibetinjoessa

Kirjoitan kirjeitä kynttilänvalossa, on taas tyyntä vaikka päivällä kuohuikin. Horoskooppi iski napakymppiin niin että au se tuntui, olin sylissä ja mun korvaan kuiskattiin rakas kaikesta selviää.
Tänään partiolaiset marssivat kaupungilla enkä edes muistanut sitä. Ystävyyskouluprojektimme italialaiset ovat tulossa jo perjantaina, mummi antoi mulle kaktuksen. Nimesin sen Archieksi ja se pääsi Fred- bambuni viereen.


Photobucket

Photobucket


Television päällä pölyä
unohdettuja elokuvia
sellaisia joita kukaan ei osaa ulkoa
joille kriitikot ovat antaneet

vain kaksi ja puoli tähteä

Minun elokuvalleni,
minun elämälleni,
sille riittää yksi tähti

sinä



Photobucket

2 kommenttia:

  1. Mistä kirjasta valokuva on?

    VastaaPoista
  2. Yann Martel - Piin elämä

    Vaikuttaa aika hienolta teokselta, suosittelen!

    VastaaPoista

Elämä on kenties lyhyt, mutta hymyyn menee vain sekunti aikaa. Samoin kuin kommentin jättämiseen.